Personlig træning

Personlig Træning:

Personlig træning og coaching tilbydes til alle typer skytter, på alle niveauer, til timepris.

Hvis skydestilen halter lidt, eller De af og til har nogle mystiske skud, så hjælper jeg gerne med at finde stilen, og få resultaterne tilbage på sporet igen.

Hjælp til træningsplanlægning, både fysisk og psykisk, samt fastlæggelse af korttidsmål og langtidsmål.

Trimning:

Hvis De har svært ved at få Deres bue til at skyde ordentligt, så hjælper jeg gerne med trimning til timepris. Opsætning af compoundbuer koster kr. 500.- i timen.

Opsætning af bue:

Hvis De har en bue, ny som gammel, og har brug for at lære hvordan den skal sættes op og indstilles bedst muligt til Dem, så hjælper jeg også gerne med det til timepris.

Bemærk at da priserne, og avancerne, på bueudstyr i dag er meget lave, er denne service desværre ikke med i buens pris, heller ikke selv om De køber buen hos mig.

Teknisk udstyr:

Bueskytteskolen råder over en del teknisk udstyr, bl.a. :

Buepresse så der kan udføres service på compoundbuer.

Infrarød hastighedsmåler med strimmeludprint samt statistik og gennemsnitsberegning. God til kontrol af skydestil, og til indskydning af bue hvis man går efter at højeste hastighed er lig med bedste trimning.

Elektronisk buevægt med udprint af trækkurvediagram samt anbefalede pile til netop din bue, beregnet ud fra buens målte oplagrede energi og træklængde.

Spinemåler til kontrol af om alle pile er ens.

Pilevægt til kontrol af om alle pile eller komponenter er lige tunge.

Højhastigheds pilesav til præcisionsafkortning af aluminiums- og carbon-pile, til dig der skyder med klik eller bare ønsker en kortere og dermed stivere pil.

Pris:

Opsætning af compoundbuer koster kr. 500.- i timen.

Ved personlig træning skal der betales for mindst 1 time, og prisen pr. time er kr. 300.-

Kontakt:

BueXperten/Bueskytteskolen - Kærgårdsvej 14 - 2650 Hvidovre - Mobil 23302270 - info@bueskytteskolen.dk.